Nasze wiadomości zobacz archiwum

Indywidualne Mistrzostwa Kadetów Rejonu VII

Aktualności | 2018-10-22 | Publikujący: Koło PZW nr 43 Pyskowice

23 września 2018 na zbiorniku Pławniowice Małe odbyły się zawody Indywidualne Mistrzostwa Kadetów Rejonu VII, które zostały zorganizowane przez koło nr 43 Pyskowice. Zawody rozpoczęły się od poczęstunku dla opiekunów i zawodników na terenie rybaczówki Koła nr 43 Pyskowice Pławniowice Duże. Po losowaniu zawodnicy wraz z opiekunami udali się na łowisko. Padały głównie wzdręgi, płocie, ale rónież trafiały się sumiki karłowate, liny oraz jeden szczupak 53cm (złowiony przez kolegę Krzysztofa Żelaznego). Po zważeniu ryb ...... więcej

Zarybianie sandaczem 17.05.2018

Aktualności | 2018-06-06 | Publikujący: Koło PZW nr 43 Pyskowice

Dzisiaj fotorelacja z naszego zarybienia na zbiorniku Pławniowice Duże i Pławniowice Małe. Rozwieźliśmy 60 000 małego sandacza.5 57000 poszło na Pławniowice Duże i 3000 Pławniowoce Małe. Rozworząc go po całym zbiorniku Pławniowoce Duże mamy nadzieję, że dużo narybku przyjmie się i dorośnie. Dziękujemy wszystkim, któzy mogli brać udział w zarybieniu i rozwożeniu narybku. ... więcej

2 maja Spławikowe Drużynowe Zawody Rejonu VII

Aktualności | 2018-05-21 | Publikujący: Koło PZW nr 43 Pyskowice

Mamy trochę zaległości, a jest czym się pochwalić :-) Nasi kadeci 2 maja w składzie Marek Flak, Jakub Welik oraz Dominik Dercz zdobyli 1 miejsce w drużynowych zawodach Rejonu VII !!! Gratulujemy zapału i ducha walki oraz umiejętności w tak młodym wieku. Jesteście naszą nadzieją na następne sezony i liczymy na więcej sukcesów. Oczywiście ukłony w stronę rodziców, kapitana sportowego i prezesa bez których ten wynik by nie powstał. ... więcej

Zawody Spławikowe o Mistrzostwo Koła - relacja

Aktualności | 2018-04-29 | Publikujący: Koło PZW nr 43 Pyskowice

Poniżej relacja z dwudniowych zawodów spławikowych oMistrzostwo Koła. Dużo się działo i mi jako typowo spinnigowemu wędkarzowi przyszło obserwować i kibicować wszystkim serdecznym kolegom z koła. W pierwszym dniu ewidentnie widać było przewagę sektora A nad sektorem B. A może bardziej przewagę miejsc od łącznika z Pławniowicami Dużymi od lewej strony i resztą startujących. Jedynym, który próbował nawiązać rywalizację wewnątrz sektorową w sektorze A pomiędzy tymi z „lewej” i „prawej” był Tomek Bystry. Przy tej ilości ...... więcej

W dniu 02.05.2018 siedziba koła nieczynna - przepraszamy

Aktualności | 2018-04-28 | Publikujący: Koło PZW nr 43 Pyskowice

Witajcie W dniu 02.05.2018 siedziba koła nieczynna - przepraszamy i zapraszamy w kolejnym tygodniu 9 maja. Za utrudnienia przepraszamy.... więcej

Zawody spławikowe 28 i 29 maja Koła nr 43 Pyskowice oraz niedostępność linii brzegowej na czas zawodów

Komunikaty | 2018-04-27 | Publikujący: Koło PZW nr 43 Pyskowice

Zapraszamy na Zawody Spławikowe o Grand Prix Koła nr 43 Pyskowice, które odbędą się jutro i pojutrze na zbiorniku Pławniowice Małe. Jednocześnie informujemy, że w tych dniach w godzinach od 7 do 15 linia brzegowa od drogi betonowej aż do ratownika będzie wyłączona z wędkowania dla wędkarzy nie biorących udziału w zawodach.... więcej

Czyn Fotorelacja 21.04.2018

Aktualności | 2018-04-21 | Publikujący: Koło PZW nr 43 Pyskowice

Sezon corazbardziej się rozkręca, więc i pracy przybywa :-) Dzisiaj na czyn na rybaczówce zgłosiło się 18 osób. W dniu dzisiejszym posprzątaliśmy kolejny brzeg zbiornika Słupsko, Pławniowice Małe, przygotowaliśmy stanowiska pod zawody spławikowe na zbiorniku Pławniowice Małe (usunięcie starych liści, przycięcie krzewów, uprzątnięcie gałęzi i powalonych konarów), zainstalowaliśmy nowe kierunkowskazy na rybaczówkę oraz rozpoczęliśmy wyciąganie łódek i ich oczyszczanie i przygotowanie do napraw przed rozpoczęciem sezonu. Czeka ...... więcej

Przypomnienie - Czyn społeczny 21.04.2018

Aktualności | 2018-04-20 | Publikujący: Koło PZW nr 43 Pyskowice

UWAGA - Czyn społeczny 21.04.2018 Moi drodzy nadchodzi kolejna możliwość odbycia czynu społecznego w naszym kole. 21 kwietnia zapraszamy do wsparcia naszej rybaczówki i przygotowania jej do sezonu. Chcemy przygotować ... więcej

Zebranie Zarządu Koła Nr 43 Pyskowice - Maj 2018

Komunikaty | 2018-04-20 | Publikujący: Koło PZW nr 43 Pyskowice

Kolejne zebranie Zarządu Koła Nr 43 Pyskowice odbędzie się 8 maja 2018 o godzinie 18:00.... więcej

Zmarł Jan Motzek

Aktualności | 2018-04-13 | Publikujący: Koło PZW nr 43 Pyskowice

Z głębokim żalem informujemy, że zmarł nasz kolega i długoletni członek naszego koła Jan Motzek. Rodzinie i bliskim składamy najszczersze kondolencje w imieniu całej wędkarskiej braci i Zarządu Koła PZW Nr 43 Pyskowice. Różaniec za zmarłego odbędzie się jutro 12.04.2018 o godzinie 18:00 w kościele św. Stanisława w Pyskowicach, a uroczystości pogrzebowe odbędą się w piątek 13.04.2018 o godzinie 9:00 w kościele św. Mikołaja w Pyskowicach.... więcej